Avaliações de Dynasty Twello
Avaliações recentes
Floor voor de Poorte
Jullie vergaten de satésaus en dat kon ik ophalen maar dan werd me eten koud. Ik vind dat jullie dit even hadden kunnen brengen. Er stond namelijk 4 mensen achter de balie met elkaar te kletsen. Vind dit een erg slechte oplossing.
Marjo
Saskia Schimmel
Wel jammer dat de bestelde babi pangang niet mee geleverd was bij de loempia.
Jos Penninx
Heerlijk van smaak, krokant en gevarieerd. Uitstekend dus.
Rutenfrans
Erg lekker, op tijd klaar, en warm. Dynastie blijft een van mijn favorieten om wat lekkers te halen.
Marcel en Desiree
B
-
HR
Online bestellen heel fijn. Vriendelijk Personeel. Indische rijsttafel heerlijk
GH
Kroepoek ontbrak helaas. Verder smaakte het eten weer prima. Fijn dat we nu online kunnen bestellen.
Mieke
Heerlijk en smaakvol.
Mariska
Goed en veel eten
Scheerder
Achteraf zat de kroepoek er niet bij.
Jasmijn
Lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service.
Karin
Gerda v Dijk
Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten .
Geert Panhuis
Eten smaakte heerlijk. Echter was de bestelling niet compleet. Grote bami en mini loempia’s waren niet aanwezig.
Arjanet
Heerlijk gegeten van het 3 gangen keuze menu. Gisteren besteld en vandaag op tijd stond het klaar. Toppie! aanrader wat ons betreft!
John Hegeman
Ik heb een bestelling geplaatst binnen een tijdslot! Toch moest ik 20 minuten wachten op mijn bestelling! Heel vervelend.
Paul de Nijs
Prima Chinees eten. Het verbaasde mij wel dat ik €0,20 moest betalen voor plastic tas, terwijl mij is gevraagd om de eigen tas te gebruiken en dat ik €0,25 servicekosten moest betalen. Dat doe ik dus niet nog eens. Verder zou ik heg om 18.20 ophalen. Ik kwam aan om 18.10 uur. Het eten stond toen al klaar. Als ik op tijd was gekomen was het dus al 10 minuten koud geweest.
Marian
Altijd prima eten!!
Peper
Zeilstra
Y
Annemieke Jongh Visscher
Heerlijk weer, goede porties
Markvoort
was prima
Lau
Bertie
Lekker en ruim voldoende. Voor sommige menu's voor een persoon teveel of twee dagen eten
Erna van Huffelen
Heerlijk gegeten! Makkelijk online bestelling geregeld en het stond op tijd klaar!
Sandra van Oosten
Eten was prima, alleen niet op afgesproken tijd, kwartier moeten wachten op een dag van te voren geplaatste online bestelling. Telefonische bestellingen gaan blijkbaar voor, dat is niet ok!
Remco van gurp
Bestelling niet compleet, online afhalen om 17.30 gepland. Pas 17.55 eten klaar.
Paul Liese
Keurig op tijd klaar, ruime portie en smaakte heerlijk
Doornebosch
Stond keurig op tijd klaar en was heerlijk.
Sander V
Ruime hoeveelheid, goed van smaak, Helemaal niks mis mee.
Arra
Ideaal om online te bestellen, lekker snel geholpen en heerlijk gegeten.
konijnenberg
het was heerlijk alleen de bestelde gebakken banaan was er niet bij
Veldwijk
Altijd prima voor elkaar, bestelling staat altijd op tijd klaar.
Anouk Grotenhuis
Ik had om 18.20 besteld voor afhalen en mij 18.15 gemeld. 18.29 vroeg ik waar mijn eten bleef want ik had kinderen alleen thuis zitten. Ze gingen het direct voor me inpakken. Waarschijnlijk stond het er al even want de bakken waren lauw en ik heb het zelf nog moeten opwarmen. Een beetje jammer!
roel
altijd heerlijk
Tonnie
Warners
Was snel klaar een goede hoeveelheid. Smaakte prima
Ellen
Ik heb het eten afgehaald en het lekker en nog warm
Rob Mesman
Gerard
Het was heerlijk
Germa Draaijer
Het eten was erg lekker alleen de saus van de babi pangang was aan de dunne kant.
Kevin
Helaas was de rundvlees redang erg taai en waren de stukken vlees behoorlijk groot. Verder was alles heerlijk zoals wij gewend zijn van dynasty en vriendelijk personeel!
Denekamp
Annemieke
Echt heerlijk gegeten, goede porties en super kwaliteit
Dik
Supervers allemaal!
Eekhuis
Besteld via internet. Als ik niet had opgelet dan had ik 2 onderdelen van de bestelling gemist moest dus terug. Wel goed opgelost na mijn reclameren. Goede service. Eten was lekker en daar gaat het uiteindelijk om.
R van 't Ende
Zoals gewoonlijk, een heerlijke maaltijd! Bestellen via website gaat prima.
Alie Schreurs
Goede service en vriendelijke gastvrouw
William
Bennie Reusken
Bij het 3*menu de 8st. loempiaatjes niet mee geleverd Dit is niet de eerste keer dat een online bestelling niet goed wordt geleverd, ik zou zeggen controleer uw bestelling samen met de baliemedewerker tijdens het inpakken.
Mandy
Eddy
De eerste keer via het online systeem besteld, prima geregeld.
Willeke Panhuis
Jon
Nelly Kers
Heel handig online bestellen. Het was nieuwjaarsdag erg druk. Ons eten was al klaar toch hebben we nog best lang staan wachten. Miss daar een aparte rij voor maken?
Leo Kluin
We vonden het eten helaas erg vlak van smaak.
Van Essen-Dinklo
Lekker eten. Ruim voldoende
Olaf
Anton Van Beek
Het is altijd goed hier lekker eten aardige mensen
Peter
Besteld via internet, de bestelling stond op de aangegeven tijd klaar en het was zoals altijd heerlijk.
Renate Bongertman
Altijd goed bij Dynastie. Met een extra belletje en nog eens vragen bij het ophalen keurig zoals we het wilden hebben. De gerechten zonder vlees echt apart houden. Was weer lekker en genoeg.
Gerrie Ponstein
Altijd lekker 😋
Graaf
Niet op aan te merken prima.
Eekhuis
Was wel lekker Nasi snel gemaakt veel grotere stukken geplakte witte rijst in terug te vinden. Eigenrichting was niet heel warm meer terwijl ik moest wachten op de bestelling leek wel of dat voor eerdere bestelling was
Paulus
Germa Draaijer
We halen vaker bij Dynasty eten. Altijd lekker maar de smaak wisselt wel heel erg. Hoeveelheid is voldoende. Altijd netjes op tijd klaar.
Alie Schreurs
Heerlijke maaltijd. Snel klaargemaakt.
BOY NIJHOF
HET ETEN WAS VERRUKKELIJK!!!!!!!!!!
Herma Schutte
Het was heerlijk en lekker warm
Gert-Jan Graven
Prima
Sebastiaan
Heerlijk en meer dan voldoende eten voor een reeële en fatsoenlijke prijs.
Janny en Dick de Jonge
Was erg lekker wat we besteld hadden. Komplimenten.. Ook de bestelling via de website werkt prima. Momenteel geen verbeterpunten. Succes.
Berry Draaijer
Super !
Marcel & Desiree
Ontzettend lekkere kiploempia ‘s met respectievelijk kipsate en babi pangang gegeten.
Hetty
Was heerlijk!
Jet
Lekker, voldoende en goed op temperatuur 👌
Stans
Eten prima, maar veel vergeten. Geen saus bij de babi pangang spek en de kroepoek was ook nergens te bekennen. Jammer.
Boers
We hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar .
Gerard Leenders
Een gedeelte van de bestelling was niet aanwezig. Telefonisch gemeld en afgesproken dit bij de volgende bestelling te verrekenen. Maar ja, is toch erg jammer, zo zonder nasi.
Jon
Mieke Krottje
Het is eten is van buitengewone goede kwaliteit
Bouman
Drie gerechten met ieder hun eigen unieke smaak. Heerlijk vers en mooie porties. De tjap tjoy was heerlijk vers en de tia siuw was met lekkere ananas en perzik.
de Croon
Erg lekker snelle service
B.Veldhoen
Rogier Korderijnk
Wederom superlekker gegeten.
J.J
Makkelijk bestellen online en op tijd klaar
Gerard witteveen
Was lekker eten
L.v
Echt onwijs lekker..zo lekker dat we het de volgende dag nog een keer hebben besteld.
J
Alles was heel lekker, alleen de kip kerrie was waterig en had bijna geen smaak.
G Pleizier
Het eten was prima en op tijd gereed
Lisa Thöni
Super goede chinees, lekker eten en goede service!
Suzan
Heerlijk!
Beekman
Was prima
Bernard Terlouw
Uitzonderlijk lekker! Zeer ruime hoeveelheid, zeer vers, uiterst smakelijk. Wat een heerlijke verrassing. Dank jullie wel!
Onno
Eten wel lekkah, de witte lijst was lekkah walm en niet koud
P
Draaijer
Tomatensoep was prima. Zwarte bonen saus in gerecht had weinig smaak en body. Vond het bijna waterig.