Avaliações de Dynasty Twello

Avaliações recentes

5.0
Floor voor de Poorte
15 junho 2026

Jullie vergaten de satésaus en dat kon ik ophalen maar dan werd me eten koud. Ik vind dat jullie dit even hadden kunnen brengen. Er stond namelijk 4 mensen achter de balie met elkaar te kletsen. Vind dit een erg slechte oplossing.

Marjo
10 junho 2026
Saskia Schimmel
9 junho 2026

Wel jammer dat de bestelde babi pangang niet mee geleverd was bij de loempia.

Jos Penninx
1 junho 2026

Heerlijk van smaak, krokant en gevarieerd. Uitstekend dus.

Rutenfrans
30 maio 2026

Erg lekker, op tijd klaar, en warm. Dynastie blijft een van mijn favorieten om wat lekkers te halen.

Marcel en Desiree
29 maio 2026
B
25 maio 2026

-

HR
23 maio 2026

Online bestellen heel fijn. Vriendelijk Personeel. Indische rijsttafel heerlijk

GH
22 maio 2026

Kroepoek ontbrak helaas. Verder smaakte het eten weer prima. Fijn dat we nu online kunnen bestellen.

Mieke
17 maio 2026

Heerlijk en smaakvol.

Mariska
16 maio 2026

Goed en veel eten

Scheerder
14 maio 2026

Achteraf zat de kroepoek er niet bij.

Jasmijn
11 maio 2026

Lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service.

Karin
8 maio 2026
Gerda v Dijk
6 maio 2026

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten .

Geert Panhuis
15 abril 2026

Eten smaakte heerlijk. Echter was de bestelling niet compleet. Grote bami en mini loempia’s waren niet aanwezig.

Arjanet
14 abril 2026

Heerlijk gegeten van het 3 gangen keuze menu. Gisteren besteld en vandaag op tijd stond het klaar. Toppie! aanrader wat ons betreft!

John Hegeman
13 abril 2026

Ik heb een bestelling geplaatst binnen een tijdslot! Toch moest ik 20 minuten wachten op mijn bestelling! Heel vervelend.

Paul de Nijs
11 abril 2026

Prima Chinees eten. Het verbaasde mij wel dat ik €0,20 moest betalen voor plastic tas, terwijl mij is gevraagd om de eigen tas te gebruiken en dat ik €0,25 servicekosten moest betalen. Dat doe ik dus niet nog eens. Verder zou ik heg om 18.20 ophalen. Ik kwam aan om 18.10 uur. Het eten stond toen al klaar. Als ik op tijd was gekomen was het dus al 10 minuten koud geweest.

Marian
7 abril 2026

Altijd prima eten!!

Peper
7 abril 2026
Zeilstra
5 abril 2026
Y
5 abril 2026
Annemieke Jongh Visscher
31 março 2026

Heerlijk weer, goede porties

Markvoort
30 março 2026

was prima

Lau
26 março 2026
Bertie
25 março 2026

Lekker en ruim voldoende. Voor sommige menu's voor een persoon teveel of twee dagen eten

Erna van Huffelen
7 março 2026

Heerlijk gegeten! Makkelijk online bestelling geregeld en het stond op tijd klaar!

Sandra van Oosten
1 março 2026

Eten was prima, alleen niet op afgesproken tijd, kwartier moeten wachten op een dag van te voren geplaatste online bestelling. Telefonische bestellingen gaan blijkbaar voor, dat is niet ok!

Remco van gurp
1 março 2026

Bestelling niet compleet, online afhalen om 17.30 gepland. Pas 17.55 eten klaar.

Paul Liese
23 fevereiro 2026

Keurig op tijd klaar, ruime portie en smaakte heerlijk

Doornebosch
23 fevereiro 2026

Stond keurig op tijd klaar en was heerlijk.

Sander V
23 fevereiro 2026

Ruime hoeveelheid, goed van smaak, Helemaal niks mis mee.

Arra
23 fevereiro 2026

Ideaal om online te bestellen, lekker snel geholpen en heerlijk gegeten.

konijnenberg
22 fevereiro 2026

het was heerlijk alleen de bestelde gebakken banaan was er niet bij

Veldwijk
19 fevereiro 2026

Altijd prima voor elkaar, bestelling staat altijd op tijd klaar.

Anouk Grotenhuis
16 fevereiro 2026

Ik had om 18.20 besteld voor afhalen en mij 18.15 gemeld. 18.29 vroeg ik waar mijn eten bleef want ik had kinderen alleen thuis zitten. Ze gingen het direct voor me inpakken. Waarschijnlijk stond het er al even want de bakken waren lauw en ik heb het zelf nog moeten opwarmen. Een beetje jammer!

roel
11 fevereiro 2026

altijd heerlijk

Tonnie
9 fevereiro 2026
Warners
8 fevereiro 2026

Was snel klaar een goede hoeveelheid. Smaakte prima

Ellen
5 fevereiro 2026

Ik heb het eten afgehaald en het lekker en nog warm

Rob Mesman
31 janeiro 2026
Gerard
26 janeiro 2026

Het was heerlijk

Germa Draaijer
25 janeiro 2026

Het eten was erg lekker alleen de saus van de babi pangang was aan de dunne kant.

Kevin
25 janeiro 2026

Helaas was de rundvlees redang erg taai en waren de stukken vlees behoorlijk groot. Verder was alles heerlijk zoals wij gewend zijn van dynasty en vriendelijk personeel!

Denekamp
19 janeiro 2026
Annemieke
19 janeiro 2026

Echt heerlijk gegeten, goede porties en super kwaliteit

Dik
18 janeiro 2026

Supervers allemaal!

Eekhuis
17 janeiro 2026

Besteld via internet. Als ik niet had opgelet dan had ik 2 onderdelen van de bestelling gemist moest dus terug. Wel goed opgelost na mijn reclameren. Goede service. Eten was lekker en daar gaat het uiteindelijk om.

R van 't Ende
14 janeiro 2026

Zoals gewoonlijk, een heerlijke maaltijd! Bestellen via website gaat prima.

Alie Schreurs
14 janeiro 2026

Goede service en vriendelijke gastvrouw

William
14 janeiro 2026
Bennie Reusken
12 janeiro 2026

Bij het 3*menu de 8st. loempiaatjes niet mee geleverd Dit is niet de eerste keer dat een online bestelling niet goed wordt geleverd, ik zou zeggen controleer uw bestelling samen met de baliemedewerker tijdens het inpakken.

Mandy
4 janeiro 2026
Eddy
4 janeiro 2026

De eerste keer via het online systeem besteld, prima geregeld.

Willeke Panhuis
4 janeiro 2026
Jon
3 janeiro 2026
Nelly Kers
2 janeiro 2026

Heel handig online bestellen. Het was nieuwjaarsdag erg druk. Ons eten was al klaar toch hebben we nog best lang staan wachten. Miss daar een aparte rij voor maken?

Leo Kluin
2 janeiro 2026

We vonden het eten helaas erg vlak van smaak.

Van Essen-Dinklo
1 janeiro 2026

Lekker eten. Ruim voldoende

Olaf
28 dezembro 2025
Anton Van Beek
28 dezembro 2025

Het is altijd goed hier lekker eten aardige mensen

Peter
27 dezembro 2025

Besteld via internet, de bestelling stond op de aangegeven tijd klaar en het was zoals altijd heerlijk.

Renate Bongertman
26 dezembro 2025

Altijd goed bij Dynastie. Met een extra belletje en nog eens vragen bij het ophalen keurig zoals we het wilden hebben. De gerechten zonder vlees echt apart houden. Was weer lekker en genoeg.

Gerrie Ponstein
26 dezembro 2025

Altijd lekker 😋

Graaf
23 dezembro 2025

Niet op aan te merken prima.

Eekhuis
23 dezembro 2025

Was wel lekker Nasi snel gemaakt veel grotere stukken geplakte witte rijst in terug te vinden. Eigenrichting was niet heel warm meer terwijl ik moest wachten op de bestelling leek wel of dat voor eerdere bestelling was

Paulus
21 dezembro 2025
Germa Draaijer
19 dezembro 2025

We halen vaker bij Dynasty eten. Altijd lekker maar de smaak wisselt wel heel erg. Hoeveelheid is voldoende. Altijd netjes op tijd klaar.

Alie Schreurs
14 dezembro 2025

Heerlijke maaltijd. Snel klaargemaakt.

BOY NIJHOF
13 dezembro 2025

HET ETEN WAS VERRUKKELIJK!!!!!!!!!!

Herma Schutte
10 dezembro 2025

Het was heerlijk en lekker warm

Gert-Jan Graven
8 dezembro 2025

Prima

Sebastiaan
5 dezembro 2025

Heerlijk en meer dan voldoende eten voor een reeële en fatsoenlijke prijs.

Janny en Dick de Jonge
4 dezembro 2025

Was erg lekker wat we besteld hadden. Komplimenten.. Ook de bestelling via de website werkt prima. Momenteel geen verbeterpunten. Succes.

Berry Draaijer
3 dezembro 2025

Super !

Marcel & Desiree
2 dezembro 2025

Ontzettend lekkere kiploempia ‘s met respectievelijk kipsate en babi pangang gegeten.

Hetty
28 novembro 2025

Was heerlijk!

Jet
28 novembro 2025

Lekker, voldoende en goed op temperatuur 👌

Stans
19 novembro 2025

Eten prima, maar veel vergeten. Geen saus bij de babi pangang spek en de kroepoek was ook nergens te bekennen. Jammer.

Boers
19 novembro 2025

We hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar .

Gerard Leenders
17 novembro 2025

Een gedeelte van de bestelling was niet aanwezig. Telefonisch gemeld en afgesproken dit bij de volgende bestelling te verrekenen. Maar ja, is toch erg jammer, zo zonder nasi.

Jon
16 novembro 2025
Mieke Krottje
9 novembro 2025

Het is eten is van buitengewone goede kwaliteit

Bouman
8 novembro 2025

Drie gerechten met ieder hun eigen unieke smaak. Heerlijk vers en mooie porties. De tjap tjoy was heerlijk vers en de tia siuw was met lekkere ananas en perzik.

de Croon
3 novembro 2025

Erg lekker snelle service

B.Veldhoen
1 novembro 2025
Rogier Korderijnk
29 outubro 2025

Wederom superlekker gegeten.

J.J
27 outubro 2025

Makkelijk bestellen online en op tijd klaar

Gerard witteveen
23 outubro 2025

Was lekker eten

L.v
23 outubro 2025

Echt onwijs lekker..zo lekker dat we het de volgende dag nog een keer hebben besteld.

J
20 outubro 2025

Alles was heel lekker, alleen de kip kerrie was waterig en had bijna geen smaak.

G Pleizier
16 outubro 2025

Het eten was prima en op tijd gereed

Lisa Thöni
11 outubro 2025

Super goede chinees, lekker eten en goede service!

Suzan
11 outubro 2025

Heerlijk!

Beekman
10 outubro 2025

Was prima

Bernard Terlouw
8 outubro 2025

Uitzonderlijk lekker! Zeer ruime hoeveelheid, zeer vers, uiterst smakelijk. Wat een heerlijke verrassing. Dank jullie wel!

Onno
5 outubro 2025

Eten wel lekkah, de witte lijst was lekkah walm en niet koud

P
5 outubro 2025
Draaijer
5 outubro 2025

Tomatensoep was prima. Zwarte bonen saus in gerecht had weinig smaak en body. Vond het bijna waterig.